REVIEW: ZIAJA GOAT'S MILK EYE CREAM




Hello Loves!

So today I am going to talk about prevention. Don't be scared I will talk about wrinkle prevention and one specific product which is Ziaja Goat's Milk Eye Cream.

Let's begin with a prevention theme! When you are finally not a teenager and a 20 something girl you start to forget the horrors of acne, blemishes and overly oily skin but then other concerns start to appear in your head. What about protecting your skin from the aging process? The best two things you can do for your skin when you are at this age is to stop smoking (because smoking reduces production of collagen in your skin) and use at least SPF30 sun protection every day ( UV and UVB rays make your skin age faster). And this is more than enough to maintain your skin young and healthy.But if you are like me and you always want some extra something you can use creams to help maintain a good condition of your skin although there is no scientific proof that they work because all the anti-aging products are not drugs and they don't have to go through certain medical trials to prove their effectiveness. And this is where Ziaja Goat's Milk Eye Crem comes into play.



I bought this cream because I wanted something to moisturise my under eye area and two things caught my eye. The main ingredient of this cream is goat's milk and that it was relatively cheap.So I of course purchased it and I was not disappointed. It really moisturised my under eye area, was not irritating and even brought the feeling of elasticity and freshness (if that makes sense). And I wouldn't have brought a theme of aging prevention but only later I noticed that it is also suppose to prevent your skin from wrinkling. I don't have major wrinkles around my eyes so it is to difficult to say if it reduced some of them but it really made my skin feel rejuvenated and fresh.

All in all, amazing product for extremely low price. I will be definitely trying more products of this skin care range. I am really impressed. You can also leave a comment when did you started using anti-aging products or do you use them at all. I hope it was interesting post for you!

You can find me on:
bloglovin
instagram
facebook
twitter
youtube

Love,
Role

.........................................................





Laba!

Šiandien su tavimi dalinsiuosi savo atradimais prevencijos tema, neišsigąsk, kalbėsiu apie odos senėjimo ir raukšlių atsirado prevenciją bei apie Ziaja ožkos pieno akių kremą.


Taigi  pradėkime nuo taip baisiai skambančios prevencijos temos. Visom iš paauglystės išbridusiom merginom iš atminties po truputį ima blėsti siaubai susiję su spuogais, inkštirais ir super riebia oda, tačiau šių demonų vietą skuba užimti kitas monas. Įžengus į suaugusiųjų pasaulį ir problemos tampa suaugėliškos: o kaip išlaikyti šią gražią jaunystę, kaip apsisaugoti nuo raukšlių ir kada šį Don Kichotišką žygį verta pradėti? Atsakymas labai paprastas savimi rūpintis turi pradėti jau dabar ir tau tereikia žinoti du paprastus dalykus. Jei nori išsaugoti gražią, jauną, sveika ir raukšlėmis neišvagotą oda turi ją religingai saugoti nuo saulės spindulių kiekvieną dieną, juk UV ir UVB spinduliai kaip niekas kitas skatina odos senėjimą. Et, tos viešos paslaptys! Antras ne ką mažiau svarbus dalykas yra nerūkyti, nes rūkymas stabdo kolageno gamybą, kuris yra būtent ta medžiaga atsakinga už odos stangrumą, o be kolageno tavo oda ne tik turės daugiau raukšlių nei nerūkančios merginos, bet šis procesas prasidės kur kas anksčiau. Taigi štai čia į sceną žengia mano anksčiau minėtasis Ziaja ožkos pieno akių kremas.



Jeigu tu esi tokia kaip aš ir perskaičiusi pirmos pastraipos informaciją, bei sau galvoje patvirtinusi, kad visgi buvo verta visą vasarą tepliotis kremais nuo saulės ir neiti rūkyti su pačiais kiečiausiais mokyklos vaikais, vis tiek nerimsti ir galvoji apie kremą nors nėra jokiais moksliniais tyrimais įrodyta, kad raukšlėjimąsi stabdančios priemonės iš tiesų veikia, aš tau turiu pasiūlymą. Atspėjai! Tai Ziaja akių kremas. Jį nusipirkau, nes ieškojau kažkokio drėkiklio paakiams, nes paprasti kremai dažnai dirgina šią zoną, o būtent ši patraukė mano akį, nes jos pagrindinis ingridientas yra ožkos pienas, be to kaina buvo labai patraukli. Ir jis iš tiesų puikiai drėkino mano paakių odą, jos nedirgino ir netgi suteikia stangrumo pojūtį. Aš net nebūčiau užsiminusi apie raukšlių prevenciją ,jei nebūčiau pastebėjusi ,kad šis kremas turi tokių savybių ( ar bent jau taip teigia). Aš neturiu jokių didesnių raukšlių apie akis todėl man sunku patvirtinti ar jos pamažėjo, tačiau kad mano oda aplink akis jaučiasi tarsi šviežia ir daug stangresnė, tai faktas.

Taigi likau tikrai nustebinta ir žadu išbandyti daugiau šios odos priežiūros linijos produktų. Taip pat man būtų įdomu sužinoti kada tu pradėjai naudoti ir ar naudoji odos senėjimą ir raukšlėjimąsi stabdančias priemones.

Tikiuosi buvo naudinga ir įdomu!

Mane rasi:
instagram



Bučkis,
Rolė



6 comments:

  1. I have never heard of this brand, wonder if they are available here in Asia or in Canada? I do love a good eye cream, it is actually really hard to find a decent one for me and I have used many. Thanks for this review, will check out this brand.

    Reflection of Sanity

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well if you cannot find this cream I still really recommend something with goat's milk in it;)

      Delete
  2. I have not heard of this brand before! It sounds amazing, thank you for sharing. I will have to see if I can get my hands on it where I live. xo

    www.lifemeetme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sveiki! :) kviečiu užsukti į naujai susikūrusį tinklaraštį! :) Ačiū! http://lafille-verte.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  4. Very interesting. I have never heard of it. I am very pleased to find this web-site. Thanks for sharing.
    cbd eye cream

    ReplyDelete